greeting . alu2an~

greeting . alu2an~

your link please =) do follow me and i'll follow you back ok dear~

Thursday, April 21, 2011

tak tersangka~

at the search box of fb..


aku saje lah type 'chaol'
aku terjumpa dia!
tak sangka.
aku takde lah bajet apa2.
tapi aku terjumpa dia kembali.
siapa?
aku pernah tulis entry pasal dia.
klik sini.
story sangat lah lama.
tapi bila dah terjumpa, teringat + terindu!
so macam mana nak buat?
aku just message dia.

[click to enlarge image]

haishh, cari pasal gak aku ni.
pergi gatal2 tangan search dia.
tapi aku tak tahulah pulak jumpa dia guna nickname tu.
tahlah, rindu masih ada. sayang, tak tahu nak cakap.
tak boleh nak duga hati macam mana kan?
yang aku boleh cakap sekarang ialah past is past because we could not know future!
aku just boleh pastikan aku boleh berkawan dengan dia.
untuk menjadi seperti dulu, maybe nope!
aku tukar2 phone no.
hope persahabatan ini akan diredhai.
aku dah bersedia menghadapi segalanya.
macam nak pergi berperang lak!

salam =(
aku tak suka perasaan celaru, serabut ni!




No comments: