greeting . alu2an~

greeting . alu2an~

your link please =) do follow me and i'll follow you back ok dear~

Monday, April 18, 2011

mak pot pet pot pet, ayah zzzZZZZzz?

kenapa kalau bab2 membebel2 selalunye mak2 ni!
ish, kamu ni kan mak dah cakap, pergi sana sini jagalah sikit.
pakaian tu, tutup2 sikit. nak bagi siapa tengok?
hah, jangan lupa makan ubat kalau demam, ini tak nak simpan demam tu agaknya.
along kamu nak tahu tak anak mak senah tu, dia kahwin dengan bangla!
=D
just some joke, takde kene mengene dengan makcik senah!

kalau ayah dengar mak kita bebel2 ni, mesti dia dah lari atau pun.
ZZZZZzzzzZZZZzz, flying huruf 'z' tu mesti dah jauh~

mak = perempuan
ayah = lelaki

betul ke perempuan suka membebel?
lelaki suka tidur bila dengar bebelan?

ayah aku kalau dengar umi membebel dia keluar.
atau dia pura2 cuci kereta yang dah berkilat2 tu.
atau pun dia akan tidur!

umi aku
kalau dia dah membebel, peh lama nak tunggu.
sampai kadang2 aku rasa, bila nak berhenti.
tapi yang peliknya bila aku masuk asrama bak kata ayah aku
mesti aku rindukan bebelan itu.
oh mom, i miss your 1meter long words~ =D

kita kalau bab2 negatif mesti setuju habis2an.
tapi, fikirkan pula kenapa dia membebel?
malas buat kerja rumah, aku selalu kena!
tak nak dengar kata!
selalu pulang lewat ke rumah! aku tak ok~
macam2 hal yang kita buat.
tak menyenangkan hati orang tua betul kan?
mak aku selalu guna ayat tu.

so, kita dah sedar?
tepuk dada cepat2 tanya iman, kejutkan akal yang telah dibuai mimpi.
yes, so bahagian positif yang aku nak korang setuju.
sebab mak2 kita yang kuat membebel tu masih sayangkan kita.
tak bermakna ayah yang tak kuat bebel tak sayang.
cuma, ibu mak umi bonda mama mummy kita ni
lebih rapat, close!
dah tu depa yang mengandungkan kita!
hah, tahu pun.
lagi korang nak marah2 kan.
ish, lagipun kalau mak2 kita ni marah kejap je betul tak?
so tadah je (=.=')

tak kira lah ayah ke mak yang kuat membebel,
aku cuma nak bagitahu.
kedua-duanya menyayangi anda dengan setulus hati mereka!
suka mak atau ayah yang membebel?
hahahaha =)
aku suka kedua-duanya.
sebab, 1 things when im faraway from both my love is
their words to brighten my day, to chill me, to angry with me because of my fault.
so, suka tak suka.
depa tetap mak pak kita: utara jap!
(^_^)v
bagi yang tak kena bebel, korang rugi!
kurang kasih sayang.
hahaha
maaf, peace no war.
salam~




No comments: