greeting . alu2an~

greeting . alu2an~

your link please =) do follow me and i'll follow you back ok dear~

Sunday, December 13, 2009

aku rindu..

..die sangat2. sampai ati die wat camni. die ingat aku takde perasaan ke? kalau betul pun aku salah jangan wat aku camni. ingat aku ape? kambing biri2? unta? eh, ape aku cakap nie? aku betul kangen kat die. die pernah jadi someone yang special kat aku. belum pun aku merasa true love, aku ditinggalkan. aku sayang die sangat2. demi Allah, aku betul2 rindu die. tapi die tetap ade orang lain. bile aku pikir2, bodo seh aku setahun setengah ngan die. kadang2 rse cam nk marah die sangat2. tapi siapa la aku untuk wat camtu. by the way, die ade message dalam myspace aku. ms aku nk usya - finas288@yahoo.com - also my fb. sempat lak aku promote. die cakap " happy aku tengok kawan2 aku berjaya." kenapa die muncul lagi bile aku da lupe kan die. then nak jadi cite sebenar, aku banyak kali kantoi kan die. ramai sangat awek kate kan. tapi takpela. aku tetap wat bodo and sampai sekarang aku pikir nape aku tak amik tindakan? what shOuld i do? u tell me. aku just aku. no meaning nothing for him. just use me when he want to. rase terlalu sakit tu - tak payah cakap. aku ade bagitahu nak reveal kan siape secret aku last pOst rite? he's my man - dulu r - sh*ru* a*ma* - like a secret too. =) what i can say about him - caring, take care - cam same meaning. whatever la. until now, just dont know why he left me? of course sebab aku gemOk, tak lawa. tak dapat nak cemburu kan member2 - kot! =( cant even cry anymOre. die pernah cakap " u r only mine, im yOurs. " sekarang rase cam nak gelak je bile dengar words tu. tapi 2week he left me, korang cakap la aku pe pon - im begging him. ohh, stupid of me. dont have any shame! but im begging him not to couple back just to get his answer " why he do this to me? " i beg u, tell me. why u do this to me. i need someone to hold me tight for calm me down. perhaps, it u! but its ok. i do fine now. i do fine and can think clear now. YOU, i will just keep remind as a history of my life. sakit sangat2 - aku pernah rase nak. nak pe? pikir bukan2 je. nak lompat tingkap umah aku. 1 year and a half, just sia2! ending of that - will close the bOok and make a new bOok with sOmeone do care abOut me. who? will find after the commercial break~ salam =)

No comments: