greeting . alu2an~

greeting . alu2an~

your link please =) do follow me and i'll follow you back ok dear~

Sunday, October 23, 2011

aku dan perubahan

ketara sangat ke?
perubahan yang aku buat?
aku tetap sama..
aku tetap sama yang dulu..
yang kau kenal dulu..
tapi aku mungkin tidak seramah dulu..
lagi banyak saketkan hati kau!
kenapa?
sebab aku penat..
penat nak teruskan aku yang dulu..
yang tak jemu2 sayangkan kau..
yang tak berhenti rindu kau..
tapi apa aku dapat?
apa aku dapat bila aku setia?
apa aku dapat bila aku rindu?
sayang? suka?
aku dapat saket hati!
saket jiwa!
aku penat!
penat melayan karenah kau macam budak2 tu!
kau fikir apa yang aku nak?
seorang lelaki!
bukan kanak2..
yang merengek minta kasih sayang!
di belai dimanja!

aku memang dah berubah!

2 comments:

akmareyna's afxtion said...

unni !
visit this ..

http://orangesnowy-chan.blogspot.com/2011/10/17-were-in-same-boat-tp-ticket-lain2.html

akmareyna's afxtion said...

unni !
visit this ..

http://orangesnowy-chan.blogspot.com/2011/10/17-were-in-same-boat-tp-ticket-lain2.html