greeting . alu2an~

greeting . alu2an~

your link please =) do follow me and i'll follow you back ok dear~

Friday, June 3, 2011

marathon muvee selama sebulan!

PRIEST: 

cerita pasal vampire. 
seronok beb! aku minat gila kalau cerita2 horror ni.
actually taklah horror sangat bagi aku.
tapi, once lawan dengan vampire tu, bagi aku takut gak lah
korang bayangkan lah kan, reality life korang lawan vanpire.
bukan satu dua, beriban!
so priest tu lawan vampire.
man versus vampire! 
camtulah line up story ni.
aku rasa maybe ada second muvee kot.
just wait and see la.
hero dia: hensem, sweet + care!
aku bagi 4 over 5!

THOR:
cerita pasal takluki takhta. cerita tentang dua galaksi lah camtu.
thor tu nama orang sebenarnya.
dia ada adik lelaki, actually adik angkat gak lah.
ayah dia ambil adik dia time lawan dengan ais's king.
macam diorang lebih kepada api.
betul ke story aku ni?
hahaha =D
lantaklah, asalkan cerita dia tak melalut lah.
style, efek diorang best!
hero dia: hensem, blonde, tough!
aku bagi 4 over 5 gak!

PIRATES OF CARRIBEAN 4:
cerita dia funny!
aku suka tengok jack sparrow!
actually aku bukan peminat pirates ni daripada 1st muvee.
tapi setelah tengok, not bad!
cerita tak beratkan otak korang.
sangat simple.
forth muvee ni, cerita pasal dorang nak something.
berkaitan dengan panjangkan life dorang camtulah.
so, banyak yang di lalui untuk dapatkan 'keistimewaan' tu.
tengok lah, baru korang tahu!
hero: funny, gorgeous, sweet, adorable! of course lah kan!
4.5 over 5!


KUNGFU PANDA 2:
pasal panda yang sangat comel tu.
lawan dengan merak yang sangat lah over!
berlagak!
tak cute sama sekali!
cerita disebalik merak tu berkaitan dengan masa silam panda gemuk cute tu.
so, berkait2 dengan parent sebenar panda tu.
so, cerita2, lawan2.
yang kelakar tentang menonton muvee tu, aku dan lan my bestbuddy tu,
CANTONESE muvee ticket!
lantaklah, naseb baik ada subtitle!
hero: panda tu of course sekali lagi cute, gemok!
4.5 over 5 also!

special thanks to Lan, Apek, Mazni, Kama!
for teman kan i tengok muvee2 kat atas ni.
tak payah banyak sangat cerita.
hangpa pegi tengok sendiri la ok!

salam =)

No comments: