greeting . alu2an~

greeting . alu2an~

your link please =) do follow me and i'll follow you back ok dear~

Friday, June 3, 2011

bila hati berkata2~

pagi2 ni, entry macam nak jiwang plak!
tapi, sebenarnya ia berkaitan dengan perasaan sebulan lepas.
kadang2 aku rasa aku tak nak ada perasaan lagi.
lagi2 perasaan berkaitan dengan lelaki kan?
kenapa tah sejak dua menjak tiga menjak ni,
im having a difficult thinking.
susah nak berfikir dengan baik.

yes, aku rasa aku dah gila!

ambik kau gila!

aku sebenarnya dalam dilema.
seseorang kembali lagi,
menagih harapan daripada diri ini,
untuk dijadikan pemaisuri hati,
bersama berdua sampai mati.
tak boleh blah ayat!

aku tak tahu apa yang aku harapkan.
aku tidak memberikan apa2 harapan,
walhal diri ini yang dikecewakan.
aku pernah berkata kepada dia,
yang aku tak nak terima dia kembali.
aku jadi fedup!
betul!
kalau sekali takpe, 2 3 kali?
ingat aku anak kucing ke?
nak bagi benang tu wat main2,
guling2 jadi bola!

apa yang boleh aku katakan.
aku mengikut takdir Allah.
kalau ada jodoh kita, adalah! 

salam~

No comments: